W dniu 16 kwietnia 2014 r. firma szkoleniowa ATL ,Achievement Through Learning" Sp. z o.o., przeprowadziła w siedzibie naszej firmy szkolenie zamknięte dla grupy 10 pracowników na temat: ,
"Ważne zmiany w reklamacjach konsumenckich (B2C). Nowe obowiązki przedsiębiorcy wobec konsumenta przy umowach zawieranych na odległość od czerwca 2014 roku"
Szkolenie przeprowadził dr hab. Wojciech Budzyński.
Szkolenie od strony merytorycznej było profesjonalnie przygotowane a zakres przekazanej wiedzy spełniał nasze oczekiwania. Trener dysponował obszerną wiedzą oraz potrafił przekazał problematykę szkolenia w ciekawy sposób. Na uwagę zasługuje bardzo duże doświadczenie praktyczne prowadzącego oraz możliwością konsultacji po szkoleniu.
Szkolenie pozwoliło uczestnikom rozwinąć swoje kompetencje i wiedzę - z tematyki szkolenia.
Jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani wysokim poziomem merytorycznym zajęć, jak i bardzo dobrą organizację szkolenia.
Podkreślamy profesjonalizm w przeprowadzeniu danego szkolenia i z pewnym przekonaniem rekomendujemy firmę ATL jako rzetelnego organizatora szkoleń.