W dniu 24 stycznia 2018 roku firma ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o. przeprowadziła dla pracowników Leica Geosystems Sp. z o.o. szkolenie zamknięte na temat: "OBSŁUGA TRUDNEGO KLIENTA"
Uczestnicy szkolenia poszerzyli swoją wiedzę i rozwinęli kompetencje w obszarze nowoczesnej, bezpośredniej i telefonicznej obsługi klienta - zapoznając się z zasadami pozytywnej komunikacji i nieoceniąjącego stylu komunikowania się, technikami perswazji, strategiami opartymi o motywację i zwyczaje klienta.
Szkolenie zostało uzupełnione prezentacją technik radzenia sobie ze stresem a także asertywnej obrony przed krytyką i wyznaczania granic.
Wszyscy oceniamy przeprowadzone szkolenie bardzo dobrze.
Trener dysponował obszernym doświadczeniem i wiedzą, którą przekazywał w ciekawy sposób, przystępnie i zrozumiale, z uwzględnieniem potrzeb uczestników szkolenia. Chętnie odpowiadał na pytania i udzielał praktycznych rad. Szkolenie zostało przygotowane na podstawie stwierdzonych przez nas potrzeb szkoleniowo-rozwojowych. Wcześniejsze uzgodnienia merytoryczne i organizacyjne, dopasowanie szkolenia do naszych potrzeb i oczekiwań, pozwoliło optymalnie wykorzystać czas w trakcie samego spotkania z trenerem. Cele szkolenia zostały osiągnięte. Przygotowany i przedstawiony nam program szkolenia zawierał wszystkie istotne dla nas zagadnienia. Zastosowano właściwe metody pracy podczas szkolenia. Zaproponowano nam działania wspomagające utrwalenie rezultatów szkolenia w postaci konsultacji poszkoleniowych z trenerem.
Proszę przyjąć wyrazy uznania dla firmy ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o. oraz dla osoby prowadzącej szkolenie, za profesjonalne przygotowanie i wysoki poziom merytoryczny zajęć, który spełnił nasze oczekiwania.
Z przyjemnością stwierdzamy, że jesteśmy w pełni usatysfakcjonowani współpracą z firmą ATL "Achievement Through Learning" Sp. z o.o. i chcielibyśmy polecić Państwa Firmę obecnym i przyszłym klientom, jako kompetentnego i solidnego organizatora dobrych i praktycznych szkoleń.